23 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 23 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

23 april

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

24 April 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo,
Vanmorgen helaas weer bewolking, op ons gemak ontbeten en rond 10.00 uur naar de flea market gegaan is een soort vlooienmarkt.
Ondertussen regende het pijpenstelen, gelukkig was het overdekt.
Daar aangekomen was het echt lachen, wat een troep allemaal had een hoog China en kits gehalte. Wij hadden het ook binnen een uur gezien en het waren ruim 250 kramen -> zeiden ze, geloof het niet echt.
Daarna even naar de publix eten halen en wat lekkers bij de koffie.
We hebben daarna heerlijk bij de villa gezeten, en om 14.00 werd de lucht weer blauw en kwam de zon weer even door.
De poolboy kwam ook nog langs om het water van het zwembad te controleren en om schoon te maken. Ook een wassen neus hoor...
Rond 17.30 begon het te onweren met als gevolg keiharde plensbuien we werden onder het afdak zelfs nat.
Toen maar gaan douchen, rene ging nog even het zwembad in om af te koelen-> die spoort niet hoor jn de regen en onweer.
Vanavond heerlijk pizza gegeten.
Jullie hadden nog foto's van de auto tegoed. Hij is echt gaaf! !!!!

Morgen de laatste dag. En s'avonds de koffers pakken, hoop dat alles mee kan hihihi.

Groetjes Rene en Petra