22 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 22 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

22 april

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

23 April 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo,
Vanmorgen teruggegaan voor de shamushow, de show met de orka's..
Wij zijn op tijd vertrokken en waren om 10.00 in Seaworld en om 12.00 uur zou de show beginnen.
Eerst gekeken hoelang de rij al was, dat viel nog mee. Toen maar een lekkere starbuck koffie met eeen muffin gehaald en op het terras opgedronken.
Er lopen daar heel veel eekhoorns rond en die zijn erg tam.
Er liep er een rondom de tafel had trek in muffin denk ik.. en voor ik er erg in had hing hij in mijn been, zo en dat deed echt wel zeer, die beesten hebben scherpe nagels.
Na de koffie richting shamu stadion de deuren waren nog dicht maar gingen al snel open. Een mooi plekje gezocht in het midden dacht ik, ga ik in de soak zone zitten en dat is.....de splash zone. Er werd nadat iedereen zat, gewaarschuwd dat je erg nat kon wordenen en dat je je telefoon en camera in je tas moest doen.
De show was jn een woord geweldig wat gaaf!!!!!!!!!
Het was een show met 5 orka's.
Hadden dit echt niet willen missen. Dit kan alleen zo hier in Amerika.
Daarna nog ffe rondgelopen en rond 14.00 naar de villa.
Het was inmiddels alweer lekker warm, en een strakke blauwe lucht.
Bij het zwembad gehangen en alvast een beetje voorgeslapen..