21 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 21 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

21 april

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

22 April 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo,
Vanmorgen na het opstaan eerst naar buiten gekeken wat voor weer het was.
De weersvoorspellingen kloppen namelijk niet altijd.
De zon deed al aardig zijn best om door te komen, dus op naar Seaworld dit park stond ook nog hoog op ons to do lijstje.
Bij het park aangekomen het was 30 minuten rijden vanaf onze villa kwam er ook nog $21,00 parkeren bij echt niet normaal, maar goed je moet je auto toch kwijt.
Daarna door naar de tickets, alsof het gratis is (nou echt niet) wat een lange rij.
Toen het park in, wat was het druk. Bij de atracties (niet de achtbanen etc is niets voor ons) gelukkig niet lang hoeven te wachten.
Om 11.45 richting show met de dolfijnen en de orka shuma ( hele bekende orka) helaas was de show om 11.30 al vol.
Toen wat gegeten en de rest van het park bekeken.
Het is zo groot en mooi....je kijk je ogen uit echt ol z'n Amerikaans.
Omdat wij het toch wel jammer vonden dat wij de show niet hadden gezien, de volgende was om 18.15 , gaan wij morgen terug naar Seaworld.
De zon was inmiddels goed gaan schijnen en de temperatuur was inmiddels ruim 30 graden -> 90 fahrenheit.
En omdat het zo warm was hadden wij geen zin om nog 3 uur in het park rond te lopen voor de show.
Wij zijn naar de villa gereden, en daar heerlijk in ons zwembad gelegen.
Morgen dus op tijd naar Seaworld...