12 april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 12 april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

12 april

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

13 April 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo,
Vanmorgen op tijd vertrokken naar Hollywood, aangezien het in de weekeinden erg druk is in de beroemde steden.
Dit was ongeveer een uurtje rijden vanaf san Bernardino waar ons hotel is.
Na 5 minuten op de highway kwamen wij al in een file terecht helaas.
Gelukkig konden we weer snel rijden.
In Hollywood bij de walk of fame* een parkeerplasts gezocht dat viel gelukkig ook mee.
Stonden alleen even bij de parkeermeter te kijken hoe het werkte, toen kwam er een aardige meneer naar ons toe en die hielp ons.
Maarrrrrr voor wat.....deze meneer verkocht toevallig ook tickets voor een hip-hop Hollywood tour echt wel leuk, langs celebrity homes, beverly hills, sunset strip, movie scenes etc...
De prijs vonden wij wat teveel en hebben dat gezegd, toen kon het ineens $40,00 goedkoper omgerekend ongeveer €40,00, zo snel gaat dat.
Uiteindelijk hebben wij het toch gedaan en het was echt leuk, de rit zou anderhalfuur duren en uiteindelijk hebben wij er ruim tweeenhalfuur overgedaan. Het was een openbusje voor 7 personen niet teveel.
Wij hebben oa door Beverly Hills gereden, hebben het huis van Steven Spielberg gezien, waar Michel Jackson is overleden, huis van Elvis Presley,
Bruce Lee, dr. Phil, Will Smith en de playboy Mansion en nog meer.
Kodak theater waar de oscar uitreikingen worden gedaan, en het gebouw van de super bowl gezien.
Daarna naar Santa Monica gereden daar was het zo druk echt bizar.
Na een halfuur rondjes gereden te hebben eindelijk een plekje gevonden.
Helaas is het water nog te koud om te zwemmen.
Wij wilde op de pier ook iets eten nou als ik in alle rijen had gaan staan dan had ik blij mogen zijn als ik om 19.00 uur mijn eten had. Of het weggegeven werd.
Op de terugweg Rene een pizza en ik pasta gegeten. En toen nog 1 uur rijden naar het hotel.
Morgen hebben we een hotel 3 km van het centrum dat is beter maar eergisteren konden we bij het centrum niets meer krijgen.
Morgen terug naar Hollywood en naar de Universal studios. Zal wel de hele dag zijn.
De foto's van de autoshow staan bij het blog.
Groetjes,
Rene en peet

• 13 April 2015 - 09:45

Petra:

Ziet er erg gaaf uit was het een lekker ijsje

• 13 April 2015 - 17:31

ReneenPetra Leenheer:

haha was een starbuck koffie peet.