9 april - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 9 april - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

9 april

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

10 April 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Hallo,
Vanmorgen op tijd vertrokken voor een ontbijtje aan de colorado river.
Wie kan dat zeggen, dat je daar heb ontbeten en met je voeten in de river heb gestaan, was wel koud hoor.
Na het ontbijt vertrokken naar San Diego was ongeveer 350 km en 3.30 uur rijden. Nog even gestopt bij de duinen om wat zand voor thuis te pikken.
Altijd leuk een souvernier uit de Arizona woestijn. Daarna doorgereden nou ja doorgereden we reden na ongeveer 50 km in een fuik, wij konden gelukkig doorrijden.
Na deze fuik kwamen we kilometers verder bij de state line, daar moet je ook weer stoppen omdat je van staat wisselt van Arizona naar Californie.
Daar vragen ze of je fruit en of groente bij je hebt.
Zo niet kan je ook weer doorrijden. Rene zei gelijk nee, maar toen wij verder reden kwamen wij erachter dat er bananen en sinasappels op de achterbank lagen oepsssss. Om 12.30 waren we in San Diego. Onderweg in de auto hotel geboekt (makkelijk hoor) is wel fijn te weten dat je kunt slapen en zeker in zo'n grote stad.
Ik dacht dat we richting het centrum gingen maar rene had de navigatie naar het strand geprogrameerd, dus heerlijk paar uur aan het strand gezeten.
We hadden gelezen dat er hier in SD een begraafplaats voor militairen is Fort Rosecrans National Cemetery hier liggen 96.626 militairen en veteranen begraven zo indrukwekkend en zo groot dat je er met de auto doorheen kan rijden.
Daarna richting hotel, daar nog even bij het zwembad gezeten.
Morgen blijven we nog een dag en nachtje in San Diego daarna gaan we richting LA en zien wel waar we blijven hangen.
Groetjes,
Rene en Peet

• 10 April 2015 - 22:06

Petra Hoogenboom:

Hallo hier een berichtje uit Limburg het zijn hele mooie foto's
    Ziet er erg goed uit waar jullie zijn geweest goed verslag
    En jullie zien er goed uit en blij dat het zo leuk is ben blij
    dat het goed gaat daar nog heel veel plezier en geniet er van
    Gr André en petra