8 april - Reisverslag uit Yuma, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 8 april - Reisverslag uit Yuma, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

8 april

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

09 April 2015 | Verenigde Staten, Yuma

Hallo,
Vanmorgen vanuit Flagstaf vertrokken richting Phoenix.
Onderweg toch nog een keer gestopt.
De eerste stop was het plaatsje Sedona bekend om zijn rode rotsen en het heilige gebied van de yavapai indianen. Door dit plaatsje heen gereden maar niet uitgestapt viel tegen.
Daarna richting Phoenix gereden was 180 km verder.
Dacht daar lekker te gaan winkelen, nou dit viel erg tegen, toen maar een broodje bij de sub way gehaald en naar het brandweermuseum gegaan.
(Hall off Flames) daar een uur rondgekeken.
Ja en toen het was inmiddels 15.00 uur. WAT GAAN WE DOEN!!!!
Gaan we hier een hotel in Phoenix zoeken of gaan we richting Los Angeles ons einddoel van de eerste reis, waar we de 14e moeten zijn ivm onze vlucht de 15e naar Florida- Orlando.
Toch maar gekozen om naar Yuma te rijden was wel weer 3 uur rijden, maar zo houden we ook meer tijd voor LA over. Daar is ook genoeg te zien.
Yuma staat bekend om zijn grote Saquaro cactussen zo mooi....en hoog....en zandduinen prachtig uitzicht om doorheen te rijden.
Hier in Yuma gelijk hotel gezocht en boodschappen gedaan, en daarna naar de KFC om wat te eten het was inmiddels 18.30 uur.
Morgen gaan we ontbijten en pootje baaien aan/in de Colorado river, en daarna op naar San Diego 350 km on the road. We hebben net gekeken op internet en daar is ook genoeg te zien en te doen.
De tweede week zit er al weer bijna op.

Groetjes
rene en petra

• 09 April 2015 - 07:12

Lindy:

Nog steeds erg leuk om mee te lezen! Niet geshopt in een Premium outlet?

Raften op de Colorado River is ook een aanrader!

• 09 April 2015 - 09:08

Marscha:

Elke dag zo leuk om jullie reis te volgen! Druk maar geweldig schema hebben jullie! En wat een mooie dingen al gezien!!! Nog heel beel plezier! Genietse! We blijven mee lezen