4 april - Reisverslag uit Green River, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 4 april - Reisverslag uit Green River, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

4 april

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

05 April 2015 | Verenigde Staten, Green River

Hallo,

Gisteravond laat aangekomen bij het hotel, office was al gesloten wat denk je, hier kan alles, hangen er 5 enveloppe aan de deur ,een met onze naam en sleutels van de kamer erin echt leuk.

Vanmorgen vroeg opgestaan na een zeer koude nacht.
Wij lagen met een t-shirt aan nog te rillen.
Eerst boodschappen gedaan je moet echt zorgen dat je genoeg water bij je heb want het duurt soms uren voor je de bewoonde wereld weer ziet.
Na de boodschappen naar de Bryce canyon -> nationaal park dat was ongeveer een halfuurtje rijden vanaf het hotel. Daar aangekomen werd gelijk duidelijk waarom wij het zo koud hadden gehad er lag sneeuw en het was ongeveer 5 graden. Omdat wij zo vroeg waren, en er nog niet veel toeristen waren, werden wij beloond met een kudde Pronghorns een soort hert. Na 3 uur was het weer lekker weer en liep ik in mijn topje.
Na de Bryce canyon naar het volgende nationale park Capitol Reef dat was ongeveer 3 uur rijden vanaf de Bryce Canyon, ook weer mooi en bijzonder. Daar zijn wij doorheen gereden. Je loop wat af.
Na capitol Reef was het de bedoeling dat wij naar het 3e NP zouden gaan maar wij vonden het een beter idee om eens vroeg in het hotel aan te komen.
Onderweg bij een steakhouse wat gegeten en toen richting hotel.
Daar nog even lekker in de zon gezeten, het was inmiddels 18.00 uur en ruim 25 graden.
Morgen op tijd er weer uit . Als je laat in de ochtend bij de NP aankomt sta je in de file.
Uitslapen doen wij wel in Florida

• 05 April 2015 - 19:32

Marscha:

Wat leuk om zo mee te kezen wat jullie allemaal zien en mee maken! Klinkt nu wel aardig als genieten! Heel veel plezier nog en wij lezen enthousiast mee!!

• 05 April 2015 - 22:54

Franka:

wat een mooie foto's...... mooi om zo mee te genieten!