1 april - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 1 april - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

1 april

Door: peet

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

02 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo,
Vanmorgen vroeg opgestaan we hadden heel wat mijls af te leggen.
Begonnen in de haven van Santa Barbara,, ook weer zo leuk!!!!!
We zijn bij de steans wharf geweest dat is een soort pier.
Daar was het best nog fris. Was leuk zaten er veel te vissen op markreel.
Nog even een bakkie jawel bij de starbuck gehaald voor onderweg naar Santa Monica de volgende stop.
Wat was het daar ook weer mooi . Op venice beach gelunched op een wit strand met om je heen wuivende palmbomen.
Daarna doorgereden richting las vegas wilde nog een tussenstop bij death valley maken maar helaas hebben wij over de laatste 280 km 6 uur gedaan.
Hebben 3,5 uur in de woestijn vastgestaan. Gelukkig genoeg water bij ons en een volle tank benzine.
Om 19.30 waren we in het hotel toen moesten wij nog inchecken wat hier niet zo snel gaat en hadden er 20 voor ons