31 maart - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 31 maart - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

31 maart

Door: peet

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

01 April 2015 | Verenigde Staten, Santa Monica

Hallo,
Allereerst de foto's bijvoegen is mij nog niet gelukt.
Wordt vervolgd hoop ik.
Vandaag weer veel gezien...
Na onze nacht in de herberg, wat trouwens erg knus was zijn wij nog e en het dorpje Montery ingegaan. Er is daar een mooie haven en scheepswerf. Tusse de boten zwemmen de zeeotters en zeehonden. Daar hoef je niet voor naar Blijdorp. Na een bakkie koffie met natuurlijk een muffin zjj wij de High Way 1 opgereden richting Big Sur daar liggen langs de kustlijn zeeolifanten te zonnen, die beesten heb ik nog nooit gezien. Er lagen ook zeehonden tussen,. Het waren er echt heel veel (200?)
De kustweg is echt heel mooi en bijzonder wij bleven ook foto's maken op een gegeven moment moet je niet meer uitstappen want je kom zo echt niet verder het blijft maar "oh dit is ook een mooi plaatje" met al die fotomomenten schiet je dus echt niet op.
In Cambria hebben we fish en chips gegeten en daar online een hotel geboekt.
Dit gaat ons tot nu toe goed af, het is echt een sport aan het worden om een hotel met ontbijt en gratis wifi en parkeren te vinden. Maar het is mij weer gelukt.
Het is ook spannend waar je terechtkomt want op een plaatje kan het er leuk uitzien. Tot nu toe gaat hdt goed.
Morgen de meestd kilometers rijden en op naar VEGAS. Rene heeft net een hotel geboekt voor 2 nachten op de strip, dus het stappen en gokken moet gaan lukken.
Dit was het weer...
Wij gaan nog ffe een bakkie doen bij Starbuck en daarna slapen morgen 7.00 uur ontbijten en snel op pad.

Groetjes,
Rene en Peet

• 01 April 2015 - 07:37

Marceline Van De Breevaart - Vrijland:

Veel plezier!!!

• 01 April 2015 - 08:21

Franka:

Hey Rene en peet,

Leuk om jullie belevenissen mee te lezen.
    Geniet van het mooie weer en al het moois wat jullie vandaag weer gaan zien.

Groetjes p,f&lj

• 01 April 2015 - 11:47

Sjaak Streefkerk:

Leuk en vooral indrukwekkend die foto's Peet.. :) ;)