30 maart - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 30 maart - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

30 maart

Door: peet

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

31 Maart 2015 | Verenigde Staten, Monterey

Hallo,
Vanmorgen vroeg de auto opgehaald een Cadillac uit 2014 helemaal leuk.
Rene wilde over de Golden Gate Bridge rijden was gaaf om te doen. Stelt eigenlijk niets voor over een brug rijden maar is wel een super ervaring ones in a live time.
Via de Golden Gate naar Sacramento gereden een oud goudzoekers dorpje.
Daar heeft de tijd echt stil gestaan, "gold rush".
Na de old town in Sacramento richting Monterey voor onze eerste zelf geboekt hotelletje wel leuk hoor onderweg in de auto op je tablet een hotel zoeken.
Zijn goed geslaagd al zeg ik het zelf, een herberg moet niet gekker worden hihi wel leuk en erg knus.
Nou de eerste 500 kilometers zitten erop en viel niet tegen.
Morgen de Highway 1 op en de kustlijn volgen om te eindigen na 390 kilometer in Santa Barbara.
Oh ja wilde nog even kwijt dat het vandaag 88 fahrenheit was.

Groetjes
rene en peet

• 31 Maart 2015 - 10:21

P.kruis:

Hoi kinderen,

Geweldig weer jullie verslag vooral het slapen in de herberg, deed dit je niet denken aan je padvinderijtijd de kampweek?
    Fahrenheit 88 is naar mijn berekening 31 graden dat is 21 graden minder als hier in dit koude kikkerlandje met een stormachtige windkracht 9, het zij jullie gegund!!
    Lieve groeten ,
    Ma en Yoë

• 31 Maart 2015 - 11:22

Sjaak Streefkerk:

Hey Peet & Rene,

Lijkt me indd een super ervaring SF. Gelukkig is je bagage terecht.
    De kilometers (miles) gaan jullie nu aftikken. Veel plezier.

groetjes,

M & S