27 maart - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu 27 maart - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

27 maart

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

28 Maart 2015 | Verenigde Staten, Philadelphia

hallo,

Eindelijk was het dan zover, vanmorgen om 7.30 uur vertrokken naar schiphol. Wij waren lekker vroeg want gingen pas om 12.00 uur vliegen.
Onze vakantie begint altijd met koffie van starbuck maar omdat wij vroeg waren zijn we nog een rondje gaan lopen konden nog lang genoeg zitten.
En toen ineens rond 9.30 pats schiphol zonder stroom een vreemd gezicht hoor schiphol donker...maar....ook geen koffie meer.
Door de stroomstoring zijn wij ook later gaan boarden 11.30 ipv 10.30 en als je dan ook nog door de douane controle moet gaat dat niet snel als je naar de USA gaat jeetje wat een vragen joh.
Zijn dus een uur later vetrokken en toen bedacht de piloot ook nog dat er in Bangor getankt moest worden ivm het slechte weer. Dus nog een uur erbij.
Wij hebben hierdoor dus helaas onze vlucht naar San Fransisco gemist en hebben nu een overnachting in een stoffig hotelletje en dan te bedenken dat we in SF een hotel aan het strand hebben. Wij hopen dat we genoeg hebben aan de overgebleven 2 dagen.
Morgen (voor jullie vandaag) is de reis omgeboekt, we vliegen om 15.30 uur dat betekend dat wij rond 20.30 in SF zijn en dan nog naar het hotel deze dag is dus weg. Erg jammer!,,

Nou dit was het ffe gaan nu slapen zijn brak van de reis.
Morgen weer ruim 4 uur vliegen...
Wordt vervolgd.

Rene en Peet

• 28 Maart 2015 - 09:06

Ma Kruis:

Jammer de vertraging i.v.m. de stroomstoring een goede tweede vlucht vandaag

Lieve groeten,
    Ma en Yoë