weer thuis - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van ReneenPetra Leenheer - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: 26 april

Blijf op de hoogte en volg ReneenPetra

26 April 2015 | Nederland, Zwijndrecht

Hallo,

Zaterdagochtend om 5.00 uur auto ingeleverd daarna naar de self service balie om in te checken.
Om 8.00 uur vertrokken voor een tussenvlucht vanuit Orlando naar Philidelphia.
Daarna doorgevlogen naar Amsterdam
Wij hadden enige vertraging van ruim een uur omdat het videosysteem niet werkte.
Om 9.15 geland ipv 8.45 uur. Gelukkig nog redelijk op tijd.
Rene en ik hebben een geweldige vakantie gehad veel gezien en veel beleefd
Raken er niet over uitgepraat

  • 27 April 2015 - 00:27

    Franka:

    welkom thuis, ik heb genoten van jullie reisverslag!

  • 27 April 2015 - 10:10

    Lindy :

    Wakker worden met het laatste reisverslag, jammer.
    Ik heb genoten van jullie reisverslagen en heb weer inspiratie opgedaan :)

    Welkom thuis!

  • 28 December 2022 - 19:32

    Corine Van Kessel(-van Mazijk) :

    Ik ben op zoek naar Rene Leenheer ivm een reünie van basisschool De Rank in Heerjansdam. Kun je contact met mij opnemen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ReneenPetra

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 1422
Totaal aantal bezoekers 7110

Voorgaande reizen:

27 Maart 2015 - 27 April 2015

Onze reis naar Amerika

Landen bezocht: